fredag 5. juni 2009

WHen youre bored

Denne tok jeg fra ei som heter Ingvild www.ieventyrland.blogg.no

1. Hva er navnet ditt? Rebekah

3. Er du singel? Jaa.

6. Hvilken CD står i CD-spilleren din? Paramore Riot Cden (a)
7. Har du kjæledyr? Hadde.
9. Er foreldrene dine gift? Som di aller fleste, nei

10. Når så du din mor sist? Igårkveld klokken 10 tror jeg ;D
11. Liker du å reise med fly? Det er helt ok. Er litt skummelt, men jeg har overlevd til nå :P
12. Hvor mange land har du bodd i? 2 land. Canada og Norge
13. Hvor mange byer har du bodd i? 2. Ville ikke kalt Ålgård og Fogn for noe by for å si det sånn :P
14. Hvor mange søsken har du? 2 søsken. Sarah og Aimee

15. Kan du plystre? Nei (a)

16. Hva var det siste du spiste? Rosiner :P
17. Hva er din favorittiskrem? Alt fra Ballabeni
18. Hva ser du frem til? Canada i sommer :D så vet jeg ikke mer ;D

20. Hva gjør du om en time? Trooor kanskje jeg gjør noe så spennende som å sitte her eller snakke me mamma.
21. Liker du kaffe? blerk
23. Er noen forelsket i deg? tvile (jævli) STERKT
24. Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene? JA takk begge deler :P
26. Kan du spille poker? neeei.
29. Hva var den siste sangen du hørte på? Not Fair - Lily Allen

30. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg? Onkel Gordon :D (Y)
31. Hvor mange land har du besøkt? Canada, Romania, Italia, Amerika, Danmark, Tyskland, Hellas, Spania kommer ikke på mer atm. Men troor det var alle.
32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål? Kan litt tysk, spansk og er jo Canadisk så yeah ;D

33. Har du lyst på piercing eller tatovering? Skal få piercing igjen i lippa når jeg er 16, og SKAL ha tatovering når jeg er i alderen fra 18-20. Da skal jeg ha tatt min første tatovering (Y)
35. Svømmebasseng eller hav? njaaa. Begge deler.
36. Hvordan er været hos deg? Idag er det ikke sånn drit fint til en forandring. har vært fint en god stund nå.

37. Spiser du frokost daglig? Når jeg gidder. Som er nesten aldri
38. Hva er din favoritting å bruke penger på? SKO! og t.shorter :D
39. Hva var det siste du kjøpte? Umh. Jeg fik nettopp hottopic klærne mine, men har ikke betalt for dem enda, såå da må d a vært 2 t.shorter fra d dr Aids greiene på H&M :D
40. Hva er ditt favorittprogram på TV? King of Queens, two and a half men, that 70´s show osv
42. Kan du dykke uten å holde for nesa? Yesh Yesh
43. Sover du med bamser? Nope
46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine? Hos mamma er det hvite vegger, mens hos pappa er d rosa-ish på den ene å hvite-ish på di andre tror jeg
48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket? Forskjellig
50. Har du tatt sol den siste måneden? Nei. Sist jeg gjorde det var i april og det var bare 3 ganger for jeg ville bi *brunere* før ballet. Som om d skjedde -_-

51. Kan du skifte olje på en bil? Neeeh. Burde jeg det?
53. Er du avhengig av TV-en? Ikke nå lenger. Det er Mac det går i.
54. Liker du appelsinjuice? Jaa :D
55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen? Nei
56. Om du fikk sjansen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det? Jaha! De er så kule! :D
59. Hva er din favorittby? München i Tyskland
68. Hvem snakket du med sist? Mamma
69. Hva er det verste faget på skolen? SPANSK!!!
70. Hvor skal du bo når du blir eldre? Hadde vært drit kult å flytte til Tyskland, men det blir sikkert noe så enkelt som Sandnes
73. Hvor ble du født? Saint John, New Brunswik
74. Hvordan var din forrige helg? Var helt ok. Var i barnedåp og greier . Wuhu
80. Er det noen i tankene dine akkurat nå? Maybeeeee ;D
88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween? Vetikeeeh?
89. Hvem var den siste som gjorde deg sint? Vet egentlig ikke.
91. Hva er din favorittfrukt? Banan tror jeg :D Har det nesten hver dag :P Det er helt rart å ikke ha det : P
96. Hvem er/var din favorittlærer? B to the I t the R to the K
100. Hva skal du gjøre etter denne testen? Gjøre det jeg gjorde før jeg tok denne testen. Fortsette å kjeeeede meg -_-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar