mandag 29. juni 2009

I was wrong. So wrong

Ok.. Jeg tar d tilbake. D dr me Grampy Bond. At når vi så han virket d ikke som om han brydde seg. D var jo helt omvendt.
Han var så utrolig glad for å se oss. Fortalte oss hele tiden om hvor mye vi hadde forandret oss og hvor pene vi hadde blitt. Og han har vist blitt MYE bedre. Pappa prøvde å forberede oss på at før vi traff ham om at han kom ikke til å se hjelt frisk ut og at han kom til å se mye eldre ut enn sist vi så ham, så når jeg så ham sjønte jeg ingenting, jeg tenkte abre ok.. hva feiler pappa, men så begynte di å snakke om hvor mye bedre han hadde blitt og sånn, så d er jo veldig bra :)

Og. Jeg ELSKER Canada!
Seriøst. Har aldri hatt så god selvtillit før :O
Vanligvis har jeg veldig dårlig. Men jeg får HELE tiden høre noe om hvordan jeg ser ut. Sånn når jeg går inn i butikker sier di som jobber der at eg har dødskult hår eller at jeg er pen eller sånne random folk som bare går forbi sier at di liker håret mitt og spørr hvordan jeg fikk det til å masse sånn. Og jeg tror flyvertinner på flyet fra england til Canada likte meg :P Hun komenterte hele tiden håret mitt og klærne mine og sånn :P Og ALLE flyvertinnene likte tydelifvis oss :P Di kom heletiden frem å snakket med oss. Om håret mitt og selfølgelig min lille utrolig søte søster Aimee. Hun har blitt så utrolig søt i det siste, det er nesten utrolig.

Yeahyeah. Jeg må begynne å gjørde me klar. Skal snart ut å shoppe (Y) :D Skal kjøpe en kul t.shorte og noen dødskule sko. Legger ud bilder senere ikveld. men lover ikke bra bilder. Kommer til å ta med dataen (A) Vi ahdde med kameraet mitt. Speilrefleks å greier, men batteriet døde. Sånn D.Ø.D.E. Vi prøvde å lade d men d ville ikke -_- LAME
Så jeg må kjøpe nytt batteri til kameraet mitt.

Hugs and kisses
- Bekaah

1 kommentar:

  1. Folk i Canada har tydeligvis iche sett scene kids :O
    Men drit kult altså :D

    SvarSlett