mandag 29. juni 2009







Den SUPERAWESOME pengetaska miiiii :D:D:D:D














Det hvite beltet er mitt, og d svarte er Jonas sitt ;D














Bukser









t.shorter.. T.shorter... T.SHORTER









T.shorta ;D














Paramore - The Final RIOT!














Escape The Fate - This war is ours : DD









De stygge (a)












Lien sine ;D









mine solbriller (Y)









My shoes :D





Vell. jeg har noen ting jeg ikke har tatt bilder av.
D vil si:
Kjolen til Susanna + smykke hennes.
Paramore plakaten min
Robert Pattinson plakaten til Lien
Og sokker og truser da ;D Meeen di er ikke så viktige.
So yeah. Thats about it.
Enjoy

- Bekaah

1 kommentar:

  1. Sinsykt mye kult du hadde kjøpt :D elske reebok skonå ;D
    glede meg te å ver med deg igjen. det som e drid e at eg reise nå, og det e vel kje så lenge te du komme hjem? :P
    me snakkes hvertfall uansett i løbet av sommerferien ;)
    <3

    - Mari

    SvarSlett