søndag 7. juni 2009

Oh.

Fy faen jeg gleder meg til jeg skal til Canada!
Det tok meg egentlig hele helga på å finne ut det. Jeg har vært alene nesten hele helga uten om igårkveld, når jeg var med Livi og ande folk ned til pærlå. Det var gøy, og Kaldt! Men vi overlevde (Y)
Jeg måde gruer meg og gleder meg til å reise til Canada. Jeg gleder meg siden jeg har ikke vært der og sitt nesten hele den canadiske slekten min på 4 år, og Grampy Bond (<- Min ekte farfar, noe jeg ikke fant ut før i 1 klasse :P ) han har ikke vært så god i det siste så jeg regner med at jeg kommer ikke til å se ham så mye mer enn denne gangen. Og bare selve landet Canada er så fint, så d gleder jeg meg og til.
Men. Here is the catch. Vi slutter på skolen. Egentlig er det ganske greit, for jeg er så lei av skolen. Meen, folka er det jeg kommer til å savne.
Årh. Jeg kommer jo over det en gang, men akkurat nå er det bare litt vanskelig å se for seg hvordan det kommer til å bli.
Meeen, Jada. Noen andre enn meg som ikke har gjort en DRIT hele helga, mens alle vennene dine har gjort noe?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar