søndag 14. juni 2009

Ew. Spiders!

Jeg skulle legge meg på fredag sånn ca halv 1 eller noe, sa var d så varmt på rommet mitt, sp jeg bestemte meg får å åpne vinduet. Så senere fant jeg ut at d hang noen edderkopper rett utfor vinduet mitt. Blærh! For di som kjenner meg, vet di at jeg har edderkoppfobi. Jeg HATER edderkopper. Di er så ekle. Måten di beveger seg på og sånn di ser ut. Ew. Meen så jeg klarte ikke å ta øynene vekk fra den edderkoppen som hang utfor vinduet, får jeg mått ejo holde øye med den får å se om den va på vei inn, får hadde jeg våknet med en stor edderkopp på senga mi, eller en plass veldig synlig på rommet mitt, hadde jeg fått helt panikk. Så jeg så på den edderkoppen. Den skulle lage spindelvev. Så tenkte jeg, Hadde jeg vært en edderkopp hadde jeg klikka! Får når di lager d dr spindelvevet så rister hele greia, å edderkoppen henger der å dingler å slenger rundt forbi. Så hvis jeg hadde vært en edderkopp hadde jeg vært enn veldig sur edderkopp :P
Men den begynte å nårme seg vinduet mitt, så jeg måtte bare lokke d.
Ja der har dere hvordan jeg tenker. Jeg har den rareste fantasien. Ikke mange hadde sitt på en edderkopp å tenk hvis di var en edderkopp hadde di klikka xD
Yeahyeah. That just what I´m like. So LIKE it :D

- Bekaah

5 kommentarer:

  1. Beeeeekah - eg har et forslag :D Eg syns du bør laga et heilt innlegg te ære for MEG :D Siden eg e så kul :D

    SvarSlett
  2. Ååå, jeg har mista de gule solbrillene nå1 :(
    De har druknet :'(

    SvarSlett
  3. sv: Du går nok bra, eg syns du synge knallbra! :D .. Såg på video'n der du sang paparazzi av Lady Gaga, du va skam flink :D:D

    SvarSlett
  4. hoho, me dansa for heila 10.klasse + foreldre. slå den du

    SvarSlett