mandag 20. juli 2009

Bleh

Jeg aaaner ikke hvorfor. Men jeg savner å være alene. Bare sånn en dag. Just me and my music!
Turn it up as high as it might. And sing my brains out!
Det er ikke meninga å sitte å klage, Åh jeg har venner som har tid til meg og som jeg kan være meg stakkars lille meg, e ikke d jeg prøver å få frem. Jeg setter skikkelig pris på alle som faktisk orker å være med meg, eller som i d hele tatt gidder å være venn med meg, Men nå i det siste har jeg gjort så mye, Har liksom ikke fått tid hjemme. Men d er bare at jeg trenger en dag alene, ellers blir jeg gal (haha). Wow. Jeg føler meg som den emoen. OMG-jeg-vil-bare-være-alene-emo :P
Men, Imorgen tror jeg at jeg tar "a day off", får idag skal jeg besøke Lien på jobben :)
Det er faktsik litt gøy å besøke henne på jobben. Sitter bare ser, så kjøper jeg litt ting, Når det ikke er noen kunder der kommer hun å snakker litt med meg helt til kundene kommer, så til slutt hjelper jeg henne med å rydde å vaske og sånn ;D Jeg syns d er gøy, virker som en ganske gøy jobb egentlig. Men selfølgelig blir du jo dritt lei av å jobbe når du kan gjøre andre ting. Å når du må bare stå i mange timer i strekk blir du jo veldig trøtt.
while we´re at it. Jeg drømte at jeg jobbet på Frisørstuen :D
Jeg har kjempe lust til å jobbe der, jeg har søkt om jobb der, og Helen (den eneste frisør jeg tørr å gå til, hun er DØDS god!) sier at hun vil at jeg skal jobbe der, får jeg hadde passet inn. Jeg elsker å holde på med hår å har ganske lyst til å bli frisør. :D Håper jeg får jobben. Det var liksom ikke ledig plass nå, men etter sommeren kan d henne folk hopper av sidn di skal begynne på vidergående (noe jeg håper di gjør.(A) hihi :D).

Og d dr sommersang greiene. Her er enn annen sang som minner meg om sommeren. Vi hørte på den når vi kjørte fra München til Østerike på sånn dagstur, så hørte jeg og Sarah på den sidn d var sånn cd-spiller baki bilen, så hadde vi med oss headsett og hørte på den. Minner meg bare så sykt mye om sommer å Tyskland å høre på denne. Gode minner :)

Det er en sang av Dance Gavin Dance. Med den gamle vokalisten. Jeg er helt forelsket i stemmen hans. han synger utroli fint! Etter min mening vertfall ;) Han er nå med i Emarosa, kan legge en sang av dem og nedenfor.

Dance Gavin Dance - And I Told Them I Invented Times New Roman



Emarosa - Just Another Marionette

1 kommentar:

  1. Tenka seg t at me bestemte oss for å ver "emoer" på ligt :O

    SvarSlett