mandag 6. juli 2009

Supermaaaaaaan!


Yesh. Sarah kjøpte en SUPERkul t.shorte til meg. En Supermann t.shorte :D
OG Jeg har fått 50 dollar av Nanny :D så d blir nåkk litt shopping imorgen ;D
Å slapp av Henrik du skal få noe, men bare ike fra denne turen ;D du kan få noe fra England når vi skal deeer : DD
Så jeg både gleder meg og gruer meg til å reise. Jeg savner så mye, men jeg går glipp av så mye når jeg er i Norge. Jeg får ALDRI se søskenbarna mine. Jeg går glipp av MASSE DØDSKUL shopping. Starbucks. D-Tox (<-- Kuleste butikken som eksisterer!) og jeg kjenner nesten ikke besteforeldrene mine. For eksempel Grampy Bond. Jeg kjenner nesten ikke han. Men han er så koselig. Jeg liker ikke Norma så godr though. Eller.. Hun er snill, men hun ser så skummel ut (a), men jeg har aldri vært en fan av henne. Vett ikke hvorfor. OG jeg går glipp av Nanny og Grampy Ken. Di er egentlig ganske kule :P Vi ahr spilt kort med dem di to siste dagene (yeah, I know. Card games! Wuhuuu! Lets Parteeeyh!) men d er faktisk ganske morsomt! :P OG BTWAH! Folk elsker meg her borte. Som om jeg er en kjendis eller noe! er ikke kødd en gang. Når vi var på The SuperStore og skulle betale for d vi hadde kjøpt så klarte ikke han gutten som sto i kassen å følge skikkelig med, får han bare stirret på meg, å når jeg så på ham begynte han bare å smile sjenert å se ned på varene. D var litt søtt. Haha:P Åsså når vi var på vei ut, Var d en liten jente som så meg så virket d som om hun hadde sitt Beyoncé. Hun begynte å vinke å bare Heey! mens moren prøvde å få henne til å slutte, men jeg bare smilte tilbake og sa Hey:P Var morsomt å se hvor glad hun ble xD Tenk om hun trodde jeg var Hayley Williams? xD Ahahha. D hadde vært DØDS kult! Anyways. Jeg er så superkul at jeg tar bilder av meg når jeg har superman t.shorta mi PÅ! That a shirt of awesomeness.
When you put it on youre as awesome as can BE! :O















































2 kommentarer:

  1. eg misunne tskjortå di :O
    Btw, kanskje folk tror du e Hayley?!! Vett jo aldri

    SvarSlett
  2. Sinsykt kule t-skjorta :D !!!

    - Mari :)

    SvarSlett