tirsdag 7. juli 2009

I´m not the same kid from your memories. Now I can fend for my self.

YES!
Endelig er singelen her :D:D
Ignorance singelen kom ut idag. Den offisielle singelen. Eller. Du kan pre-order it på www.paramore.net imorgen. men singelen er ute på internett, eller... d blir vell ikke imorgen for dere.d blir vell idag. for d er jo lang på natt for dere, mens for meg er det bare 3 minutter på 11.
Men ja. Jeg hadde gledet emg kjeempe mye til Ignorance kom ut. Jeg likte alltid konserten, når jeg så den på youtube, å Hayley er helt FANTASTISK på scenen! Jeg ville aldri klart å hoppet rundt på scenen og ikke bli andpusten. Jeg mener det! hun kan seriøst headbange og hoppe rundt og danse på scenen og løpe men du hører d så vidt. Du må ha SYKT bra kondis for å klare d :P
Men ja.
Her er sangen. Vet ikke hvor lenge den blir der, før jævla youtube kommer me d dr copyrighta tingen sin. Så jævli irriterende. Nesten all musikk blir sletter fra videoer eller flere videoer blir tatt vekk pga copyrighted shitt.
YeahYeah.. Her er den.

Paramore - Ignorance


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar