onsdag 22. juli 2009

Guess What?!

YEAH, GUESS WHAT?! IMMA DO SOMETHING USEFULL WITH MY VACATION (Y)
Ja. Jeg vet ikke helt va jeg skal gjøre. Tenkte å rydda på romme får mamma har mast på meg om å gjøre d helt sidn jeg om hjem fra Canada, men jeg har bare vært for lat til å gjøre d. Å kanskje vaske bade eller noe. Mamma sier at hun blir flau over oss når vi ikke gjør noe. Får når folk spørr hva vi gjør i sommerferien suns mamma d er flaut å svare på at vi ikke gjør en dritt, å bare henger ute me venner (som normale tenåringer) men mamma er så gammel at hun sjønner ikke sånn :P
Neida, hun er ikke så gammel. Men back to tha point. Ja jeg skal vertfall rydde romme noe som trengs (a), kaaanskje badet hvis jeg gidder, å jeg får lyst til å lese Eclips akuratt nå, men jeg gidder bare aldri å sette igang :P noe jeg FAKTISK tror jeg skal gjøre nå (Y)

Good night to Y´all

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar