fredag 31. juli 2009

Scaring myself more than the unicorns

God DAMN IT! Jeg har begynt å føle meg så.. fjortiss, æsj.
Jeg leste ferdig Eclips idag, så når jeg leser bøkene, inser jeg at jeg savner noe. Jeg vil ha d som Edward å Bella har. Jeg mener ikke at jeg skal gå rundt å vente på en vampyr å vi skal elske hverandre å være vampyrer resten av live. THE END.
Jeg bare savner di enkle tingene, ikke d at jeg har noen gang hatt d, men liksom, For eksempel ha noen som kan holde hånden min, leke me håret mitt, kysse meg, og bare holde rundt meg. Det virker så gøy på en måte. DET er noe jeg savner. Jeg føler at jeg trenger d I guess?
Ærkh. je må slutte me dette innlegget! For mushy for meg :P

Her er en sang jeg har dilla på, tror kaaaanskje jeg har posta d før men husker ikke helt.

Danger Radio - Slowdance with a stranger

2 kommentarer:

  1. Eg og savne det.. På ein måde. eg vil heller ha Edward/Vampyr enn vanlige gutter. men i guess det e iche muligt i det heila tatt...

    SvarSlett
  2. Ikkje lenge te vgs nå :D
    på 3 år komme dt deffinitivt te å skje någe :)

    SvarSlett