torsdag 9. juli 2009

Im saw fucking ...:O

Yes its true.
Vi var på flyplassen i Hallifax, å måtte være der hele dagen. SÅ vi gikk rundt forbi for å lete etter mat for vi hadde fått penger av flyplassen siden vårt fly hadde vært to timer forsinka, når vi var i Canada. D var irriterende d. men forteller om det etterpå.
Ja, så gikk vi der. Så så jeg meg bare rundt, så så jeg sånn 2 meter forann meg. En rødhåret gutt, og jeg visste at d var noe kjent, men før jeg kom på d såg jeg ned i bakken, så tenkte jeg: ei han har jegg sett før, får jeg trodde han ahdde gått på skolen min eller noe,så så jeg opp igjen, studerte ansiktet.Såtok d meg 4-5 sekund. Og jeg bare Sarah.Saraah. Saraaaah!(ikke at jeg ropte dda, bare sånn hvis dere trodde jeg var sånn saiko :P) og hun bare ja jeg vet d. DET VAR FUCKINGS RUN WISLEY FRA HARRY POTTER!
Jeg fikk helt sjokk når jeg så ham. Men han virket så altfor normal.Hadde han ikke vært kjendis, hadde jeg aldri sett på ham en gang. Men han var gaankse iten. Ca like liten som meg,eller kanskje 3-4 cm høyere.

Nåkk om det. Jeg har våknet for sånn 45minutter sidn. NY REKORD. og gjett hvorfor. JO, får jeg har vært oppe i 31 timer. Wuhuu. Uten noe redbull eller noe sånn dritt for å hjelpe meg å holde meg våken.
Men egentlig hadde ikke noe av dette skjedd.
For når vi skulle ta flyet til England så funket ikke 3 av doene. Så skulle di fikse d. Så da var altså klokka 12 om kvelden. Så ventet vi i 2 timer.Da fikk vi komme på flye, men doene var ikke fikset. Så da holdt di oss tilbake i 2 timer, og mange hadde trøtte små barn og masse sånn stress(inkludert oss) så vi ble litt sure. Ikke at vi klagte, men ja. For d gjorde oss forsinket til flyet vi skulle ta til norge. SÅ sov jeg kanskje i 1-2 timer. Så senere når vi kom til hallifax måtte vi jo være der hele dagen, får d gikk ikke noen andre fly til stavanger før klokka 10 på 8 om kvelden. så ja. d var DØDS kjedelig å vente. Fikk hatt meg litt starbucks, å fikk se på alle di forskjellige menneskene som går rundt forbi :P Var så mange gutter somhadde gless seg sånn MEGA kult! hvorfor er d nesten ingen i norge som kler seg sånn -_-

- Bekaah

2 kommentarer:

  1. Heilt enige ! Alle har bedre stil enn folk i Norge ... -_-
    Skam kult du såg han Run Wisley :D

    - Mari :D

    SvarSlett
  2. Han hette RON WEASLEY : O
    Men dritt nice ass. hadde eg vert deg, hadde eg sport om autografen! Eller tatt et snik bilde for ein gong skyld.

    Og sant det, gutter utenfor Norge har best stil ..

    SvarSlett