lørdag 4. juli 2009

Look at us shake the sky

Haha:P har blitt litt mye musikk i d siste, men dere får bare leve me d (Y)
Dette er enda en fin sang av VersaEmerge. Den heter clocks.
Jeg hørte på den når vi kjørte fra Hallifax til Moncton. Gaaanske kjedelig kjøretur. Var så trøtt etter å ha flytt så langt. Fra England til Canada. Litt rart. BLi trøtt av å sitte, å gå kankje hundre skritt frem og tilbake får å måtte gå på do, åsså får du mat servert bort til deg. sjønner ikke helt hvorfor jeg blir trøtt av d, men kjøreturen gjorde d ikke akuratt noe bedre, åsså ble jeg sur for Sarah hadde en god sitteplass, for hun satt helt bak, mens jeg måtte sitte på en måte i midten, og der var jo Aimee sin kjørestol, så jeg kunne ikke ligge, å d var noe merkelig med dørene så jeg kunne ikke ligge intill den, å da ble bare alt gale, og jeg er gaanske kortluntet når jeg er trøtt(A) Men så fant jeg denne sangen innpå Ipoden. Wow, d var gudd å høre på den sangen!
Haha. Drar jo frem en hel livshistorie her bare får å forklare litt om når jeg hørte en sang x*D That just cause I´m too cool Yo. And Like it.

Her sangen. Aner ikke va film d dr, var bare en Random film jeg fant ;D

VersaEmerge - Clocks

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar