mandag 27. juli 2009

Head or tails? Real or not?

Så idag har jeg ikke gjort noe spesielt. Jeg har endelig rydda! :D Feels good:)
Og btw. skru på den sangen jeg legger rett nedenfor her ^^ Den er kjeeempe fin, og han som synger er Drit flink! Han er den beste mannlinge vokalisten jeg noen ganger har hørt. Han har en helt fantastisk stemme. Han kan synge lysere enn meg tilogme! Og jeg kan gå ganske høyt, men d hørres bare kult ut når han gjør det:)
Back to the point. Ja jeg vet at for leeenge sidn blogga jeg om at jeg skulle rydde og sånn, men jeg har bare ikke følt får d. Men wow. Jeg hører på den sangen, jeg føler jeg blir helt dratt med inn i sangen. klarer ikke skikkelig å konsentrere meg om å blogge.
Menmen, I´ll try ;) JAJAJA, d skulle jeg fortelle! Jeg knuste et glass i sist uke i søvne (A) åsså jeg aldri å støvsuge vekk di små bitene før idag, så når jeg prøvde å dra frem ting fra under senga så kjente jeg at jeg fikk veldig vondt tok tilbake hånda å gjet hva d var.. JO et glassskår. Men jeg fortjente det vel egentlig :P D var jo min feil at jeg ikke ahdde gjort noe med d før ;D
Og jeg har begynt å lese i Eclips igjen. ha lest i den litt i di 3 eller 4 siste dagene. Jeg blir helt oppslukt! Jeg kommer ikke over hvor bra Twilight-sagaen er! Jeg får den samme reaksjonen hver gang jeg åpner bøkene å begynner å lese dem, jeg blir helt oppslukt. Så jeg er kjempe glad for at Sarah klarte overtale meg til å lese bøkene, for jeg hater vanligvis å lese bøker. For nesten alle bøkene pleier vanligvis å være dritkjedelige helt i begynnelsen, så må du lese 3-4 kapitler før den begynner å bli spennendes eller gøy i det heletatt, å jeg er den utolmødige typen når det kommer til sånn å jeg liker ikke å måtte lese meg frem til det skal bli gøy, men det er annerledes med Twilight-sagaen. 4 ord. GØY MED EN GANG! :P
Jaja. nokk om det.

Her er myspacen til emarosa hvis dere vil høre meg av dem ^^



Heads or tails? Real or not? Acoustic - Emarosa



WÆ! jeg gruer meg til Susanna skal flytte til Sand å gå på TVN(ToppVolleyNorge)
Seriøst, jeg blir litt sånn nedfor bare av tanken på å ikke se henn epå flere uker på rad.
Åsså fant jeg ut at nå skal jeg være hjemme en uke, så reiser jeg på mandag som kommer, å då er jeg vekke en uke, å Susanna må reise opp til sand en uke før skolen starter, å d er akuratt når jeg kommer hjem! jeg får jo ikke sett enne en gang :(
Ååårh! nå vil jeg ikke reise til England en gang! Når jeg var i Canada ble jeg helt gal av å bare gå 2 uker uten henne! Det kommer ikke til å bli det samme. Men jeg er jo selfølgelig kjempeglad på hennes vegne :D Hun skal til drømmeskolen sin, og hun kjenner di aller fleste som går der oppe, men wow dagene kommer ikke til å bli d samme uten henne. Hun bor så nærme å hvis jeg trenger noen å snakke me kan jeg gå sånn 15 min å der er hun. Men jeg har jo selfølgelig andre venner, men nå har jeg vært me susanna nesten heletiden siden 3 klasse, så jeg kommer til å savne henne fælt. Men baare sånn at du vet d Susanna, jeg kommer å besøker deg gaaanske ofte får jeg vil ikke at du skal glemme meg helt å skifte humor, får hvis du skifter helt humor, å jeg er den eneste med den tror jeg at jeg dør! Så ikke bli alt for voksen nå som du flytter vekk! :D (A) Jeg vet ikke om jeg hadde noen gang vært den samme om du hadde vokst fra meg å vi hadde mistet kontakten.
Yeah. I just want you to know that I really appreciate you and I´m gonna miss you like hell. I love you. You will always be my best friend :)<3

2 kommentarer:

  1. sangen var finfin *u*
    ooog, slutten av innlegget var trist DDD: jeg døde litt

    SvarSlett
  2. me alle komme te å savna sanna når hu reise :(

    SvarSlett