fredag 17. juli 2009

¨long¨ time no see :P

Yadda. Vasaap`?
Ja jeg har sitt Brüno xD Herregud for en film! Ok. Hvis du er sånn skikkelig Homofob å hater alt som har med homoer å gjøre ALDRI se denne! this is not for pussies ;)
Brüno er drit kul(Y)
Men ja. Ver ikke hva jeg skal blogge om.
Det er litt rart og. For jeg føler at sommeren går for fort me alikevell for seint. You know what I mean?
Jeg har lyst til å gjøre så mye, men føler jeg får ikke tid til alt jeg vil gjøre, Men alikevell føler jeg at det tar litt for lang tid før skolen begynner igjen.
Things I´ve done this summer.
1. Vært i Canada
2. Hatt susanna på liggebesøk
3. Hat en dag helt alene
4. Vært på kino med Jonas, Aleksaner fj og Lien og sitt Brüno
5. Besøkt Lien på jobb og så sov hun hos meg
6. Sitt The Stranger med Først med Sarah og Susanna, så meg Jonas, Lien og Bjørnar
7. Vært på liggebesøk hos susanna og truffet Raymond og Mikael
8. Sit en drit kul film med Håbe-gjengen og Bjørnar joinet.

Det er di tinga jeg husker som jeg har gjort.
Og idag skal jeg bort til Håbe. For di som ikke vet d så er det en forkortelse på Håbafjell ;D Just incase you dind´t know ;D
Vet ikke hvem som kommer. Skal vertfall være med Kristian og Bjørnar skal vist komme til Kristian han også.

And.
Jeg har fått denne sangen skikkelig på hjernen!
Jeg syns vertfall at den er dritt fin! Liker gankse godt Decode akustisk og når Hayley har hås stemme.




Så mitt sprørsmål til dere.
Hva er deres *Sommersang*? Sånn hvilken sang har du hat skikkelig dilla på hele sommeren. Ikke en sånn dritt sang som du hater som bare sitter fast på hjernen, men en kul sang som du suns er Awesome. :D
Legg igjen en kommentar og fortell meg hva din sommersang 2009 er :)

3 kommentarer:

  1. Love Game av Lady Gaga :D Awesome!

    SvarSlett
  2. Sommarsang, you say? Hørre møye på electronica/j-pop/8-bit om sommaren, men.. denne sommaren går det visst i Bring Me The Horizon (som e AWESOME BTWAH).

    btw: The Stranger(s) va dårlige (einaste som va kult me an va at Gemma Ward viste seg å verme i an).

    SvarSlett
  3. btwII: liggebesøg hørres kinky/feil ud.

    SvarSlett