torsdag 23. juli 2009

Sleepover :D

Idag skal jeg og Susanna overnatte hos Lien :D
Gledet meg :D:D
Vet ikke helt va vi skal gjøre enda. Sikkert se film :P
Og BTWAH! jeg ha fått dilla på flyleaf igjen :D
Hun har spesiell stemme, men jeg liker den :) Eller når Sarah hørte på di syns jeg at d var noe av d rareste jeg hadde hørt, men så begynte jeg å høre på dem, så kjøpte jeg CD-en sånn 1 år senere, åsså glemte jeg jeg dem helt ut. Di har ikke laget noe musikk på kjempelenge :O Når jegfikk cd-en var d sånn konf-gave. Jeg fikk en Flyleaf genser, Paramore og Flyleaf CD. Så nå har jeg to nye plater og se frem til (Y)
Paramore sin kommer ut i slutten av september, og jeg aaaner ikke når Flyleaf sin kommer ut, men di snakket om at di tok bare veldig lang tid på å bli ferdig me cd-en. But I can wait ;D

- Bekaah

3 kommentarer:

  1. Sko ønska eg va der :(
    Jaja, dokke får kosa dokke ! Glad i dokke alle 3 :D <3 Snakkes snart :)

    - Mari <3

    SvarSlett
  2. Harry Potter filmen eide :D <3

    SvarSlett